سهمیه بندی فولاد در زنجیره تولید

22 مهر 1398 16:28 آخرین ویرایش : 23 مهر 1398

رئیس شرکت لوله وپروفیل فولادی در رابطه با تجدید نظر دولت درمورد سهمیه بندی شرکت ها اظهار داشتند : سندیکای لوله و پروفیل با فولاد مبارکه بر سر راه اندازی مجدد سازوکار مچینگ به توافقاتی دست یافته اند ، اما ایشان بیان کردند که همچنان منتظر اعلام نظر معاونت صنایع معدنی و وزارت صنت بر سر این موضوع هستیم .

مشکلات سهمیه بندی فولاد در زنجیره ی تولید تجارت آهن
رئیس سندیکای لوله و پروفیل آقای امرالله زمانی امروز در گفتوگو با خبرنگاران فارس در استان اصفهان، درباره وضعیت تأمین مواد اولیه شرکت های تولیدکننده لوله و پروفیل صحبت کردند: نحوه سهمیه بندی وزارت صنعت در باره ی تأمین مواد اولیه شرکت های لوله و پروفیلی تا امروز متناسب با تولید شرکت های لوله و پروفیل نبوده و این امر موجب شده تا بسیاری از این شرکت ها به دلیل مشکل ذکر شده، مجبور به کم کردن تولید خود و مجورشدند تا قسمتی از نیروی کار خود را از کار برکنار کنند .

رئیس سندیکای لوله و پروفیل در ادامه مطلب فرمودند که : در حال حاضر نیز وضعیت به همان روال قبل است و مواد اولیه به صورت سهمیه ای به کارخانه های لوله و پروفیل تعلق میگیرد که این یعنی ادامه مشکلات قبل.

زمانی تأکید کرد: خواسته ما از دولت این است که از توافق تولیدکنندگان و تأمین کنندگان حمایت کنند، چراکه این اقدام می تواند تا حد زیادی مشکلات را رفع کند و رونق را به تولید لوله و پروفیل برگرداند.

ایشان همچنین خاطرنشان کردند که : پیشنهادات بسیاری به وزارت صنعت در این مسئله با این موضوع شده است تا سهمیه ها بر اساس ظرفیت تولیدی تعیین شود و در همین رابطه نیز سندیکای لوله و پروفیل با فولاد مبارکه بر سر راه اندازی مجدد سازوکار مچینگ به توافقاتی دست یافته، اما همچنان منتظر اعلام نظر معاونت صنایع معدنی وزارت صنعت بر سر این موضوع هستیم.

نظر خود را به ما بگویید

ارسال نظر