حفاظ شاخ گوزنی

21 مهر 1398 16:24 آخرین ویرایش : 24 مهر 1398

در این مقاله به معرفی انواع مختلف حفاظ ها پرداخته ایم وحفاظ های شاخ گوزنی ، اعم از حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ آبشاری را معرفی کرده ایم .برای آشنایی بیشتر با انواع حفاظ های شاخ گوزنی این مطلب را بخوانید ...

 حفاظ شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی تهران حفاظ شاخ گوزنی در تهران
   

    حفاظ چیست؟    

   

حفاظ در لغت نامه به معنای وسیله ای برای مراقبت و محافظت است .حفاظ ها به دلیل تامین امنیت در قسمت های مختلف یک ساختمان نصب مشود ازجمله :حفاظ برای درب های آپارتمانی (حفاظ اکاردونی)، حفاظ برای پنجره ها ، حفاظ برای بالای دیوار های ورودی برای جلوگیری از ورود افراد سارق و..... اما حفاظ در مکانهای مختلفی نصب میشود مانند : منازل مسکونی ، بانک ها ، مغازه ها وفروشگاه ها ....

   

        حفاظ پنجره آهنی ساده    

   

این نوع حفاظ بسیار پرکاربرد است. نرده های ساده پنجره میتوانند از پروفیل های آهنی توخالی ۲ در ۲ یا از میلگرد 10ساده ساخته می شوند. 

قیمت میلگرد 10ساده    

حفاظ پنجره معمولاً طرح های پیچیدهای ندارند و به صورت کلاف های عمودی و افقی قرار میگیرند. استحکام این حفاظ ها بسیار زیاد است که به راحتی خم نمیشود. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه‌ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد. گاهی در بالا و پایین حفاظ های ساده، طرح هایی نظیر پیکان قرار میگیرد که به زیبایی آن کمک میکند.

   

        حفاظ ایوان    

   

        این حفاظ به زیبایی ایوان شما بسیار کمک میکند ، ایوان ها حفاظ های مختلفی با طرح های بسیاری دارد . واز ورود افراد سارق به داخل منازلتان جلوگیری میکند .    

   

        حفاظ های درب آپارتمانی :    

   

لزوما شما برای رفتن به خارج منزل باید از اطمینان منازل خود مطمئن شوید ، که با استفاده از حفاظ های درب که همان حفاظ های آکاردئونی است میتوانید منازلتان را ترک کنید . این حفاظ هارا میتوان در درب ورودی آپارتمان ها ، فروشگاه ها ، و در مواردی همچون مغازه ها ،انباری ها و مکان های دیگر بکار گرفته میشود . شاکله اصلی حفاظ آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پین های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند. درب آکاردئونی های مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی میباشد که ۹۰ درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی میگردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود .

   
           
  •            

                    انواع حفاظ:            

               

    حفاظ استیل: متداول ترین نوع حفاظ است.این نوع حفاظ ها بسیار محکم و مقاوم هستند.

               

    حفاظ چوبی: این نوع حفاظ ها بسیار زیبا هستند و دارای استحکام قابل قبولی هستند.

               

    حفاظ فرفورژه: این نوع از حفاظ ها معمولا دارای اشکال در هم تنیده هستند و طرفداران زیادی دارند، و بیشتر برای خانه هایی با حال و هوای کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند.

               

    حفاظ بانکی حفاظ بانکی هم معمولا از جنس استیل است. این حفاظ ها به دلیل اینکه اولین بار در بانک ها مورد استفاده قرار گرفته اند، به نام حفاظ بانکی مشهور شده اند.

               
                    انواع حفاظ برای روی دیوارها:            
               
                     
    • حفاظ شاخ گوزنی
    •                
    • حفاظ سر نیزه ای
    •                
    • حفاظ لیلیوم
    •                
    • حفاظ نیزار
    •                
    • حفاظ بوته ای
    •            
                            

                    توضیحات:            

               

                    حفاظ شاخ گوزنی            

               

    این حفاظ شکلی در هم تنیده و زیبایی دارد که با ترکیب با دیوار سنگی بسیار شکیل و زیبا میشود . این حفاظ ضریب ایمنی بسیار بالایی نسبت به تمامی حفاظ ها دارد. این حفاظ داری مزیتهایی نسب به بقیه ی حفاظ ها دارد که قیمت خردش نسبت به تمامی حفاظها بسیار کم است.

               
                    کاربرد حفاظ شاخ گوزنی :            
               

    قابل استفاده در پنجره های آپارتمانهای مسکونی، دفاتر اداری، مطب ها، ویلا ها و باغ های شخصی و

               

    قابلیت نصب بر روی انواع فنس ها بالکن و نرده های اطراف باغ ها و ویلا ها.

               

    قابل تولید و نصب بر روی تمامی دیوار ها با عرض های متفاوت.

               

    حفاظ بوته ای: یکی از متداولترین مدل های موجود در بازار و اولین حفاظ مدرنی که در بازار وجود داشت و هم اکنون نیز در بازار وجود دارد و طرفداران بساری در میان فروشندگان و صاحبان منازل دارد مدل حفاظ شاخ گوزنی یا همان بوته ای است که از ان در بازار با نام هایی نظیر بوته خاری شاخ گوزنی خارپشتی و ... از ان نام برده می شود. . بدین صورت که ما حفاظ با ارتفاع 1 متر را در نظر بگیریم در ردیف اصلی که ارتفاع 100 سانتی متر است به جای 1 ردیف از 2 ردیف با ارتفاع 100 به صورت موازی استفاده میشود . از مزایای این حفاظ داشتن عرض بالا ، زیاد تر بودن میله های تیز و تراکم بالا تر آن است. اولین نکته ای که باید به ان توجه داشته باشیم طراحی حفاظ می باشد که خریداران در زمان خرید باید به ان توجه کافی داشته باشند . زیرا حفاظی که درست طراحی شده باشد زیبا بوده و بعد از نصب بر روی دیوار بسیار چشم نواز به نظر می رسد .

               

    نکته دوم رنگ و نحوه رنگ امیزی حفاظ حفاظ می باشد . رنگ آمیزی یکی از مهمترین قسمت های تولید حفاظ می باشد که در کیفیت و زیبایی و قیمت حفاظ تاثیر به سزایی دارد .در شرکت تک حفاظ که یکی از بزرگترین تولید کننده های حفاظ در ایران می باشد .

           
  •    
    حفاظ شاخ گوزنی
   
        حفاظ بوته ای    
   

یکی از متداولترین مدل های موجود در بازار و اولین حفاظ مدرنی که در بازار وجود داشت و هم اکنون نیز در بازار وجود دارد و طرفداران بساری در میان فروشندگان و صاحبان منازل دارد مدل حفاظ شاخ گوزنی یا همان بوته ای است که از ان در بازار با نام هایی نظیر بوته خاری شاخ گوزنی خارپشتی و ... از ان نام برده می شود. . بدین صورت که ما حفاظ با ارتفاع 1 متر را در نظر بگیریم در ردیف اصلی که ارتفاع 100 سانتی متر است به جای 1 ردیف از 2 ردیف با ارتفاع 100 به صورت موازی استفاده میشود . از مزایای این حفاظ داشتن عرض بالا ، زیاد تر بودن میله های تیز و تراکم بالا تر آن است. اولین نکته ای که باید به ان توجه داشته باشیم طراحی حفاظ می باشد که خریداران در زمان خرید باید به ان توجه کافی داشته باشند . زیرا حفاظی که درست طراحی شده باشد زیبا بوده و بعد از نصب بر روی دیوار بسیار چشم نواز به نظر می رسد . نکته دوم رنگ و نحوه رنگ امیزی حفاظ حفاظ می باشد . رنگ آمیزی یکی از مهمترین قسمت های تولید حفاظ می باشد که در کیفیت و زیبایی و قیمت حفاظ تاثیر به سزایی دارد .در شرکت تک حفاظ که یکی از بزرگترین تولید کننده های حفاظ در ایران می باشد .

    حفاظ بوته ای
   
        حفاظ لیلیوم    
   

با طراحی وشکل گل های لیلیوم طراحی شده که مناسب با ساختمان ها حیاط دار و ویلا ها و ساختمان های مدرن است . حصارهای لیلیوم نیز مانند حفاظ لاله ای و شاخ گوزنی به دلیل جنس فلزی خود دارای عمری طولانی

   

از مشخصات فنی این مدل حفاظ می توان به عرض زیاد(بالای 50 سانتی متر) اشاره داشت که تمام سطح دیوار را پوشش می دهد. حفاظ لیلیوم با ارتفاع حداقل 75 سانتی متر و حداکثر 120 سانتی متر به صورت استاندارد تولید می شود .وبه به سفارش مشتری می توان ارتفاع بالاتر نیز به صورت سفارشی تولید نمود. حفاظ لیلیوم در 2 مدل گلدار و بدون گل تولید می شود که به سفارش و سلیقه مشتری می توان تعداد گل ها را بیشتر و کمتر در نظر گرفت این گل ها جنبه بازدارندگی ندارند بلکه صرفا برای زیباتر نشان دادن حفاظ به کار می روند.

   

حفاظ سر نیزه دار:در کنارحفاظ های ساده که متشکل از تعدادی میله عمودی است، حفاظ سرنیزه ای نیز یک حفاظ نوستالژیک محسوب میشود که همه ما با آن خاطره داریم. اما این نوع حفاظ همچنان مشتری های پروپاقرص دارد و از پرفروش ترین انواع حفاظ به حساب می آید.

   

این محصول حفاظتی را میتوان برای تمامی ساختمانها با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار داد این نرده در ارتفاعی بین 110تا 150سانی متری قابل استفاده است .

    حفاظ لیلیوم
   
        حفاظ آبشاری    
   

هدف از نصب حفاظ در درجه اول ایجاد امنیت و در مرحله دوم زیبایی نمای ساختمان می باشد. زیبایی امری سلیقه ای است که از نظر مشتریان هر شخص سلیقه خاص خود را دارد و دلیل تنوع حفاظ ها همین امر می باشد. حفاظ آبشاری برگرفته از الگوی منظم و شاخه هایی کوتاه تیز شده در هم تنیده شده مستحکم و با گاردی رو به جلو می باشد . از مشخصات فنی این حفاظ می توان به عرض حداقل 50 سانتی متر آن اشاره داشت که به صورت استاندارد تولید و تمام سطح دیوار را پوشش می دهد. حفاظ مدل آبشاری در ارتفاع های استاندارد 75 سانتی متر و90 سانتی مترو 100سانتی متر120سانتی متر تولید می شود.

     حفاظ آبشاری
   
        حفاظ لاله ای    
   

یکی دیگر از جدیدترین و منحصر به فردترین حفاظی که می توان نام برد حفاظ لاله ای می باشد .از ویژگی های ظاهری آن می توان به سادگی و در عین حال زیبایی و چشم نواز بودن این حفاظ اشاره داشت.حفاظ لاله ای با طرحی سه بعدی و گل هایی همانند گل لاله از برترین و مستحکم ترین طرح های حفاظ می باشد که به دلیل سختی کار در تولید و نیاز داشتن به دستگاه های خم و برش منحصرا به وسیله ی شرکت تک حفاظ تولید می شود.

حفاظ لاله ای دارای عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر به صورت استاندارد می باشد و طول و عرض این مدل حفاظ غیر قابل تغییر می باشد.

حفاظ لاله ای

نظر خود را به ما بگویید

ارسال نظر