سالی پر رونق در انتظار صنعت فولاد

30 بهمن 1397 15:57

در روزنامه دنیای اقتصاد مصاحبه با محمدحسین دیده ور مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد،انجام داده است از خوش بینی وی نسبت به چشم انداز صنعت فولاد و تجارت آهن حکایت دارد.

سالی پر رونق در انتظار صنعت فولاد

ایشان با توجه به پیشرفت کشور در صنعت فولاد و توانایی های بومی در حوزه آهن آلات در ساخت سازه های صنایع فولاد و همچنین ساخت غلطک های مربوط به نورد فلزات را از نکات برجسته این صنعت خواند.

وی با اشاره به نیاز به حضور دولت در آماده سازی عرصه ای برای رایزنی و مذاکره و همچنین به کار گیری علم روز در این صنعت را ضروری دانست.آقای دیده ور در ادامه اظهار داشتند پس از نفت، فولاد میتواند به عنوان محصولی قابل اتکا برای رشد اقتصادی باشد و در این حوزه نیازمند تمرکز و تعمق بیشتری هستیم. این در حالی است که وجود معادن و ذخایر این محصول ارزشمند باعث ارز آوری برای کشور نیز خواهد شد.این در حالی است که ایران علیرغم وجود تحریمها پس از گذشت دوسال از وارد کننده فولاد به یک صادرکننده در این حوزه تبدیل شده است به طوریکه بازار هایی مثل عراق ، ترکیه و افغانستان داریم.این موضوع در شرایطی است که همیشه مشکلاتی سیاسی بر سر این مسیر بوده است.ایشان در نهایت سال آتی را سالی پر رونق و بازاری شکوفا برای این عرصه پیش بینی کرده اند

تجارت آهن نیز آرزوی سالی پر رونق را برای این صنعت آرزو دارد. 

تجارت آهن اولین مرکز فروش محصولات نوردی

نظر خود را به ما بگویید

ارسال نظر