رکوردشکنی صادراتی فولاد خراسان

6 بهمن 1397 11:9

دنیای‌اقتصاد : «مجتمع فولاد خراسان» در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه در خراسان‌رضوی، برای سومین سال متوالی به‌عنوان صادرکننده نمونه استان برگزیده شد. اما این تقدیر با رکوردشکنی صادرات این شرکت همزمان شد.

رکورد-شکنی-صادراتی-فولاد-خراسان

به گفته حسین بختیاری، مدیر بازاریابی و فروش فولاد خراسان، این مجتمع در ۱۰ ماه نخست امسال توانسته است با صادرات ۱۵۰هزار و ۶۱۸ تن انواع فولاد، رکورد ۹۲هزار تنی مدت مشابه سال گذشته را بیش از ۶۷ درصد ارتقا بخشد. وی افزود: فروش بیش از ۱۵۰هزار تن فولاد از این مجتمع صنعتی ظرف ۱۰ ماه نخست سال در حالی صورت می‌گیرد که این رقم برای کل سال گذشته ۱۱۷ هزار و ۴۵۴ تن بوده است؛ بر این اساس، فولاد خراسان توانسته ظرف ۱۰ ماه، ۲۸ درصد بیش از ۱۲ ماه سال ۱۳۹۶ انواع فولاد را صادر کند.بختیاری اظهار کرد: صادرات شمش، به‌عنوان محصول نیمه‌نهایی این مجتمع در سال جاری برای نخستین بار از ابتدای تاسیس این شرکت، از مرز ۱۰۰هزار تن گذشت.

پارسا، معاون بازاریابی و فروش «فولاد خراسان» نیز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان، با بیان اینکه صادرات مجتمع در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال پیش از آن ۵۵ درصد رشد داشته، افزود: در سال ۱۳۹۷ نیز که هنوز دو ماه از آن باقی است، شاهد شکستن رکورد صادرات از سوی بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی شرق کشور هستیم. او افزود: اتخاذ سیاست‌های جدید در زمینه صادرات، اعطای نمایندگی در یکی از کشورهای هدف صادراتی، رصد مداوم قیمت‌ها و بازاریابی مناسب از عواملی است که در کنار حفظ کیفیت تولید و اعتماد مشتریان پیشین فولاد خراسان، منتج به این توفیق شده است.

نقل از دنیای اقتصاد

نظر خود را به ما بگویید

ارسال نظر