انواع سیم آرماتوربندی

19 بهمن 1397 19:49 آخرین ویرایش : 5 مرداد 1398

بر اساس مواد اولیه مصرفی در تولید سیم آرماتوربندی ، محصول نهایی تولیدی به دو گروه تقسیم میشود که در مقاله زیر این دو محصول را شرح میدهیم:

سیم_آرماتوربندی سیم_آرماتوربندی_فابریک سیم_آرماتوربندی_تسمه_ای

انواع سیم آرماتور بندی:

همانطور که در مقاله  همه چیز در مورد سیم آرماتوربندی شرح دادیم سیم آرماتوربندی جهت بستن آرماتورها به یکدیگر سازه های یتنی مورد مصرف واقع میشود. 
با توجه به نوع مواد اولیه مصرفی در تولید سیم آرماتوربندی ، دو نوع مختلف از این مفتول در بازار موجود است که در زیر هریک را توضیح میدهیم.

سیم آرماتوربندی تسمه ای :

سیم آرماتوربندی تسمه ای درحقیقت محصولی است که در تولید آن از تسمه های فولادی که عمدتاً از نواربری رول های فولادی جهت تولید برخی مصنوعات فلزی به دست می آید به عنوان مواد اولیه استفاده میشود.

این تسمه ها در پروسه نورد همراه با حرارت دهی در کوره و کشش به قطر 1.5 میلیمتر رسیده و به سیم آرماتوربندی تبدیل میشود. این محصول که سیم آرماتوربندی تسمه­ ای نامیده میشود دارای مقاومت خوبی است و البته این نوع سیم آرماتوربندی ارزان تر از نوع دیگر بوده که قطعاً برای کاربردهای خاص و مقاومت های بیشتر پاسخگونیست.ولی با توجه به قیمت تمام شده پایین تر میتوان در پروژه هایی که شرایطی خاصی ندارند میتوان به راحتی از این سیم آرماتوربندی ارزان استفاده کرد.


قیمت روز و فروش سیم آرماتوربندی
تولیدکننده_سیم_آرماتوربندی مفتول_ثامن کارخانه_سیم_آرماتوربندی

سیم آرماتوربندی فابریک :

سیم آرماتوربندی فابریک سیمی است که ماده اولیه تولید  آن از میلگردهای فابریک تولید یکی از کارخانجات معظم تولید میلگرد مثل نورد یزد و اصفهان و یا کارخانجات معتبر دیگر با قطر 6.5 میلیمتر است و در پروسه نورد همراه با حرارت دهی در کوره و کشش به قطر 1.5 میلیمتر رسیده و به سیم آرماتوربندی تبدیل میشود.این محصول سیم آماتوربندی فابریک نامیده میشود که این نوع سیم آرماتوربندی در مقایسه با نوع تسمه ای از کیفیت، مقاومت و نرمی بهتر و البته قیمت بالاتری برخوردار است. از این محصول میتوان در پروژه هایی که شرایط خاصتری دارند، بهره گرفت و البته به واسطه ماده اولیه آن که در مقابل ماده اولیه سیم آرماتوربندی تسمه ای از قیمت بالاتری برخوردار است.عمدتاً این محصول جهت نگهداری بهتر و ارزش بالاتر در بسته بندی های 15 کیلوگرمی و سلفون پیچی شده ارایه میگردد.

تولیدکننده_سیم_آرماتوربندی فولاد_عرفان کارخانه_سیم_آرماتوربندی


نظر خود را به ما بگویید

ارسال نظر